Ads 468x60px

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Τα σκυλιά μεταφέρονται κάτω από απαράδεκτες συνθήκες στα ΚΤΕΛ

Αυτή τη φορά είπα να το τολμήσω! Μικρό σκυλί για πρώτη φορά, ανάγκη να επιστρέψω από τον προορισμό μου με τα ΚΤΕΛ που είναι δίπλα από το καινούργιο μου σπίτι, πετάχτηκα για να διαπραγματευτώ το ταξίδι μαζί με την Κίρκη μου. Εδώ θα κάνω μια παρένθεση για να μπω στη σκέψη μερικών από εσάς: Μια δεκαετία γράφεις για τα σκυλιά και δεν ήξερες ότι στα ΚΤΕΛ τα χώνουν στις μπαγκαζιέρες; Ένοχος! Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω! Το έμαθα όμως σήμερα και με τον πιο παραστατικό τρόπο. Ρωτάω τον οδηγό : και μου δείχνει το αβυσσαλέο εσωτερικό της μπαγκαζιέρας... "Μου είπαν στα εκδοτήρια ότι τα σκυλιά δεν ταξιδεύουν στις θέσεις όσο μικρά και αν είναι" Πού τα βάζετε δηλαδή; "Να, εδώ" "Συγνώμη, αλλά σήμερα έχει 40 βαθμούς.Κλιματίζεται η μπαγκαζιέρα; Έχει φώτα;" Για πρώτη φορά, ο οδηγός σηκώνει το βλέμμα του για να δει κατάμουτρα το ούφο που θέλει κλιματισμό και φωταψίες για το σκυλί του: "Όχι, ρε φίλε, τι κλιματισμό; Αερίζεται όμως", "Από πού", "Από το σασί"... Φανταστείτε να είστε ο σκύλος σας. Πρώτα μέσα στο κλουβί ή το κουτί μεταφοράς (ήδη το στρες αρχίζει να χτυπάει κόκκινο) και μετά, χωρίς προειδοποίηση, μέσα σε ένα στενάχωρο, θεοσκότεινο, στριμωγμένο ανάμεσα σε βαλίτσες και σακιά χώρο αποσκευών, στους 45 - ή και παραπάνω - βαθμούς Κελσίου, με συντροφιά τα κοπανήματα από τις αναρτήσεις και το στρίγκλισμα των αερόφρενων. Και όλα αυτά, για μία, δύο, πέντε, δέκα ώρες. Αλλά μην το παίρνετε και τόσο κατάκαρδα, διότι "ο χώρος αερίζεται' Θα ήμουν λιγότερο έξαλλος αν μου το ξεκαθάριζαν. Στο κάτω - κάτω, τα ΚΤΕΛ είναι ιδιωτικοί συνεταιρισμοί και δικαίωμά τους είναι να μεταφέρουν ή όχι ζώα (ή τουλάχιστον θα ήταν, αν δεν μονοπωλούσαν το χώρο των μαζικών μεταφορών). Ας ενημερώσουν το επιβατικό κοινό ότι με τα ΚΤΕΛ δεν ταξιδεύουν πάσης φύσεως τετράποδα, αν έχουν ακόμα σφυγμό. Αλλά, για το θεό σας....ΣΤΗΝ ΜΠΑΓΚΑΖΙΕΡΑ; Έχετε κάνει ένα χιλιόμετρο μέσα στην μπαγκαζιέρα για να δείτε τι είναι αυτό που προτείνετε τόσο αβασάνιστα και ανερυθρίαστα; Έτσι λοιπόν, αύριο ταξιδεύω με το αεροπλάνο. Με τριπλάσιο εισιτήριο (χάρη σ αυτούς που μου στερούν το δικαίωμα να πάρω το λεωφορείο χωρίς να κάνω το σκύλο μου αποσκευή..) και το ζώο μου μέσα στην καμπίνα, στην ειδική τσάντα μεταφοράς. Σαν άνθρωπος - εγώ. Σαν σύντροφος - εκείνη. Διότι, όπως φαίνεται, η πρόοδος περνάει μόνον από τους αιθέρες και σνομπάρει την άσφαλτο... k9mailbox@yahoo.com

0 ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΣΑΝ:

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

η διαδρομη

Το email μας

bleforada@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Φίλοι

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ