Ads 468x60px

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΗ




Χρόνια πολλά <<...>> και υγεία και να σου Χαρίση όσα χρόνια θέλεις ευτυχισμένα με την οικογένειά σου!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟYΛΟΣ
Με  την   απεραντη   φιλικη   μου   αγαπη , οι   σκεψεις   μου   και   οι   ευχες   μου   παντα   να   σε   συντροφευουν.
Χρονια   πολλα   χαρουμενα    και    ευτυχισμενα. Για  τους   φιλους   αναγνωστες   του   idiadromi   να   την   χαιρομαστε.
Γιαννης Ρηγας


Φωτούλα,
Χρόνια Πολλά για την Ονομαστική σου Εορτή, με Υγεία και Δύναμη.
Νίκος
Ελληνικό Linux

ΦΑΙΗ μου γλυκειά,1000 ευχές σου δίνω από καρδιάς για τη γιορτή σου...
Πολύχρονη,Καλόχρονη και ότι εσύ επιθυμείς να φανερωθεί μπροστά σου...
 σου δίνω πολλά πολλά φιλιά,σε ευχαριστώ θερμά για την πανέμορφη καρτούλα σου και ανυπομονώ να πιούμε καφεδάκι από κοντά στο Ζάπειο...
Εχεις και τις ευχές από τον Γιάννη
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ...
http://spirtokoyto.blogspot.com/

Xρόνια πολλά σου εύχομαι,χαμόγελα σπαρμένα..
Κάθε σου όνειρο να γίνεται πραγματικότητα..
Κάθε νέα ημέρα να ομορφαίνει ακόμη πιο πολύ την ζωή σου..Να είσαι πάντα καλά...!!!!

Ευχαριστώ πολύ και για τις δικές σου ευχές που άφησες στην γλυκιά μου Βιβή γνωστή και σαν σπιρτόκουτο.
Να σου συστηθώ κι επισήμως είμαι ο Γιάννης γνωστός σαν nostos...

5 ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΣΑΝ:

Ανώνυμος είπε...

Μελαχρινό μου πρόσωπο,
ματάκια μενεξέδες
για τη γιορτή σου τραγουδούν
τα αηδόνια στιυς μπαξέδες.

SpIrToKoYto είπε...

τσαααα...
Χρόνια σου Πολλά και επισήμως και από δω...-:))

NOSTOS είπε...

Χρόνια πολλά σου εύχομαι,χρόνια ευτυχισμένα,κάθε στιγμή που έρχεται στην ζωή σου να σε στολίζει χαμόγελα..και γλυκά αγγίγματα ψυχής.

Greecelands. είπε...

Να 'μαι και εγώ εμμ

Χρόνια Καλά μωρό μου Χρόνια πολλά Ότι Επιθυμείς Ζωή μου!!

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΤΕ

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

η διαδρομη

Το email μας

bleforada@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Φίλοι

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ