Ads 468x60px

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Τα εθνικά μας πουλιά

Η έμπνευση με χτύπησε κοιτάζοντας από το παράθυρο του σπιτιού του παιδιού μου , τον δρόμο.
Το παιδί μου μένει λίγο έξω από το Μόναχο , στο Friezing.
Είναι μια κωμόπολη , δίπλα στον ποταμό Izar και στους πρόποδες των 'Αλπεων .
Οι δρόμοι εκεί λοιπόν , είναι γεμάτοι......

αρκούδες !!
Αρκούδες κόκκινες , πράσινες , μαύρες , καφέ ...
Αρκούδες παντού και σε όλες τις στάσεις που μπορεί να έχει το σώμα μια αρκούδας .
Η Αρκούδα είναι και το έμβλημα στην σημαία .
Σε κάθε γωνία της πόλης και μια Αρκούδα , μόνη , με σύντροφο , μόνη με το αρκουδάκι , τανάσκελα με μπάλα στα πόδια , αγκαζέ με μια φιλενάδα της ...
Σκεφτόμουνα λοιπόν , ότι σε εκείνη την γωνιά του κόσμου , τιμούν τις Αρκούδες και τις λανσάρουν παντού
Αστραπιαία λοιπόν , σκέφτηκα ποιό είναι το αντίστοιχο πλάσμα στο ζωικό βασίλειο , που ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ στην χώρα μας .
Σκέφτηκα την γειτονιά μου καταρχάς .
Το Friezing είναι γεμάτο αρκούδες .
Ο Παπάγος αντίστοιχα είναι γεμάτος προτομές πεσόντων υπέρ Πατρίδος .
Κανένα ζώο ή πτηνό δεν έχει εμβληματοποιηθεί ....
Ποιό θα μπορούσε , σκεφτόμουνα , ενώ κάπνιζα στην βεράντα του γερμανικού σπιτιού , υπό – 9 βαθμούς και με χιόνι που έπεφτε σαν μπαλάκια τριμμένου αφρολέξ ( μόνο σε εξωτερικό χώρο μπορούσα να καπνίσω άλλωστε ) να αναδειχθεί στην Ελλάδα από το ζωικό βασίλειο;

ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ !!!!!
Καταπληκτικό !!! Τα πουλιά στην Ελλάδα έχουν κατατροπώσει όλα τα υπόλοιπα πλάσματα Ποιό δελφίνι και ποιο Συριανό αλογάκι .....

ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
<< Είσαι κότα >>

<< Θα γίνεις περδίκι >>

<< Άλλα τα μάτια της πέρδικας και άλλα της κουκουβάγιας >> ( έτσι το ξέρω εγώ , αλλά ο διπλανός μου στο κρεβάτι επιμένει ότι : άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας . Ας αποφασίσετε εσείς γιατί δεν θα τσιτώσω και για τις παροιμίες νυχτιάτικο )

<< Η κουκουβάγια ...το κουκουβαγάκι >>

<< Ήρθαν ...τα κοράκια >>

<< Τα παπαγαλάκια της Σοφοκλέους >>

<< Είμαι αητός χωρίς φτερά >>

<< Του αητού ο γιος >>

<< Είσαι μεγάλο όρνιο >>

<< Μια πάπια μα πια πάπια , μια πάπια με παπιά >>

<< Περπατάει σαν πέρδικα >>

<< Περιστέρα μου >>

<< Καλώς τα τα περιστεράκια μου >>

<< Από κανάρα σε κανάρα θα πετάει >>

<< Αχ χελιδόνι μου πως να πετάξεις >>

<< Καμαρώνει σαν παγόνι >>

<< Κάνει την πάπια >>

<< Το μάτι του το γερακίσιο >>

<< Της γερακίνας γιε >>

<< Ένα το χελιδόνι η Άνοιξη ακριβή ....>>

<< Σαν χελιδονάκι στο μπαλκόνι μου ου ου ου >>

<< Έστειλα δυο παιδιά στην κόκκινη Μηλιά , δυο πετροχελιδόνιααααα>>

<< Τρώει σαν σπουργίτι >>

<< Τον ξεπουπούλιασε ...>>

<< Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω >> ( Που σημαίνει ότι ο άλλος ή ή άλλη είναι πουλί )

<< Φτεράααααα.......>>

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΉ !!

Αντιθέτως , η επόμενη μεγάλη κατηγορία πλασμάτων που μεταφορικά χρησιμοποιούνται για κακό είναι οι ΣΚΥΛΟΙ .

<< Σκύλας γιε >> , << Τσακώνονται σαν τις σκύλες >> , << Λύσσαξες >> , << Σκυλολόι >> , << Σκυλάραπας >> , << Σκύλιασε >> .

ΟΙ ΓΑΤΕΣ ...έχουν καλύτερη μεταχείριση γιατί εκτός απο < την μαυρόγατα > , παίζει πολύ το << σαν γατούλα >> << το γατίσιο βλέμμα >> , << το νιάου – νιάου μια γατούλα >> , << ο κοντός με την γραβάτα είναι γάτα , είναι γάτα >>

Για τα Γαιδουράκια να μην γράψω καλύτερα ....< τα χειρότερα > , τα άλογα είναι σαν να μην πέρασαν ποτέ από τούτη την γη ...και όσο για τα ΨΑΡΙΑ

Εκτός από το δελφίνι , την Ζαργάνα και το λαβράκι ...ψιλοπράγματα

ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ το θέτω σήμερα ως τεράστιο θέμα προβληματισμού και έρευνας .

Συμπέρασμα : Είδατε τι μπορεί να συλογιέται μια ξανθιά Ελληνίδα , μάνα , που καπνίζει υπο – 9 βαθμούς , σε Γερμανικό έδαφος ;

Αυτές οι σκέψεις με κατατρώνε , γιατί τι άλλο καλύτερο έχω να σκεφθώ . Βλέπω και τα φακελάκια με τους λογαριασμούς κλειστούς , τακτοποιημένα το ένα κάτω από το άλλο στο γραφείο μου , σιγά να μην ανοίξω να κοιτάξω σαν το χαζοπούλι, για να δω στον ύπνο μου κοράκια...
www.mylady.gr

0 ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΣΑΝ:

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη

η διαδρομη

Το email μας

bleforada@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Φίλοι

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ