Ads 468x60px

Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Αρκεί να λένε για εσένα,

Θεολόγος Αλεξανδράτος
Η διαφήμιση που έγινε δυσφήμιση,
Η γαλλική τράπεζα «Caisse d’ Epargne» θέλησε να ταράξει τα νερά με μια νέα διαφημιστική καμπάνια στην οποία προωθούσε τις ασφαλιστικές της....

υπηρεσίες προς τους πελάτες της και να προσελκύσει το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Το κατάφερε, αλλά με τον λάθος τρόπο.
Η τράπεζα παρουσίαζε μια φωτογραφία με ένα σκίουρο ο οποίος κρεμόταν ανάποδα, δεμένος από τα γεννητικά του όργανα (τι καλοί άνθρωποι που υπάρχουν ε;) και το σλόγκαν έγραφε «επειδή ατυχήματα δεν συμβαίνουν μόνο σε άλλους, η ασφάλεια μας σας καλύπτει και σε προσωρινούς τραυματισμούς».
Η «διαφήμιση» ανέβηκε και στην επίσημα σελίδα της τράπεζας στο Facebook και εγένετο χαμός. Χιλιάδες «φίλοι» και «ακόλουθοι» κατέκλυσαν τη σελίδα με μηνύματα κάθε άλλο παρά κολακευτικά αφού ο βασανισμός ενός αθώου ζωντανού δεν αρέσει στους φυσιολογικούς ανθρώπους.
Αρχικά πολλοί από τους 24.000 followers νόμιζαν ότι κάποιοι κακόβουλοι είχαν «χακάρει» τη σελίδα της «Caisse d’ Epargne» αλλά όταν έμαθαν την αλήθεια δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένοι.
Το αποτέλεσμα ήταν η τράπεζα να καταλάβει την κουταμάρα της και να τρέχει να διορθώσει τα πράγματα. Κατέβασε άρον άρον την φωτογραφία και το διαφημιστικό σλόγκαν και ζήτησε επίσημα συγγνώμη.
«Θέλαμε να κάνουμε χρήση των social media αλλά προφανώς το κάναμε με λάθος τρόπο. Ήταν ένα μεγάλο επικοινωνιακό λάθος. Πληγώσαμε τους ακόλουθους μας και τους πιθανούς πελάτες μας και το μετανιώσαμε» ανέφερε η ανακοίνωση που ήταν τυπικό δείγμα εταιρικής λογικής των καιρών μας.
Δεν τους πείραξε δηλαδή στην ουσία αυτό που έκαναν αλλά το γεγονός ότι στεναχώρησαν τους πιθανούς νέους πελάτες τους…

0 ΧΛΙΜΙΝΤΡΙΣΑΝ:

 

Το σανό μας

 aw2

Αρχειοθήκη

η διαδρομη

Το email μας

bleforada@gmail.com

Συνολικές προβολές σελίδας

Φίλοι

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ